Kaše z mandlové mouky

Rádi snídate nebo jste snídáváli obilnou kaši a hledáte její nízkosacharidou variantu? Nabízím vám jeden snadný a rychlý recept z mandlové mouky. Chutnala mi i kešu kaše podle PaleoSnadno, také můžete zkusit, i když mně ani děti zrovna neuchvátila (ale každý máme jiné chutě, tak jí dejte šanci), kokosovou kaši podle Cukrfree.

Suroviny

  • 1,5 hrnku kokosového „mléka“ bez aditiv (používám tetrapakové značky AROY-D)
  • 1 hrnek mandlové mouky
  • 1 lžíce mletého zlatého lněného semínka (rozmixuju větší množství semínek a uchovávám je v mrazničce) nebo 1 vejce
  • dle chuti na ozdobu např. drobné bobulovité ovoce, mletá skořice, nepražený kakaový prášek nebo nahrubo nastrouhaná vysokoprocentní čokoláda

Postup

Důkladně rozmixujte kokosové „mléko“s mandlovou moukou a lněným semínkem nebo vejcem, směs přelijte do malého kastrůlku a krátce povařte do zhoustnutí. Kaši podávejte teplou a dle chuti ozdobenou některou z nízkosacharidových dobrot.

Sdílet: